Tipuri de anunturi

Marketplace vă oferă 5 tipuri diferite de reclame pe care le puteți selecta în timpul postării sau repostării anunțurilor. Nu este posibil să comutați între diferite tipuri de anunțuri în timp ce acesta este live. Tipurile disponibile sunt:

  1. Vinde
  2. Licitaţie
  3. Cumpărare
  4. Schimb valutar
  5. Cadou

Cum funcționează licitațiile?

Pentru a participa la orice licitație mai întâi trebuie să vă înregistrați un cont. Odată ce aveți un cont, vizitați orice licitație și în bara laterală veți observa caseta de licitare.

Sub intrarea pentru valoarea licitată, veți vedea care este valoarea minimă pe care trebuie să o plasați. Odată ce licitația este încheiată și dacă ați câștigat-o, veți primi un e-mail de confirmare.

Lista tuturor licitațiilor la care ați participat sau la care ați participat este afișată pe profilul dvs., sub Licitații.

Cum se promovează anunțul trimis?

Pentru a vă promova anunțurile, mai întâi trebuie să navigați la anunțurile trimise și din meniul de acțiuni selectați ultima opțiune. Se va deschide modal cu o listă cu toate promoțiile disponibile pe piață, precum și cu promoțiile dvs. active în prezent pentru anunțul respectiv.

Lista promoțiilor disponibile este:

  1. Anunț de reclamă (acest lucru va actualiza data creării în timp ce rămâne timpul de expirare și poate fi folosit doar o dată pe anunț)
  2. Evidențiați anunț (Acest lucru va face anunțul dvs. să iasă în evidență față de alții din listare)
  3. Top Anunț ( make your add in the first XX positions of listing as well as in it's regualr listing position )
  4. Anunț urgent (afișați panglică urgentă pe caseta de anunțuri)
  5. Acasă Hartă Anunț (anunțul dvs. să apară pe pagina de destinație)

Cu excepția promoției Bump Up, toate pot avea mai multe pachete disponibile.

După ce ați selectat tipul și perioada promoției, puteți trece la ecranul de plată. Odată ce plata este validată, promoția dvs. va fi activă. Promoția începe din momentul în care plata este validată și nu din momentul în care este solicitată promoția.

De ce există locații în meniul drop-down și pe hartă?

Din meniul derulant, selectați locația generală a anunțului dvs., în timp ce o selectați pe hartă, sunteți mai precis. De asemenea, dacă căutarea locației pe piață este setată la geolocalizare, persoanele care caută după locație vor găsi anunțul dvs. mai ușor. Locație Căutarea pe piață poate fi setată și ca listă de valori predefinite, caz în care este utilizată valoarea din meniul drop-down.

Ce pachete de trimitere oferiți?

În funcție de setările pieței, puteți avea:

  • Pachete (în pachete, timpul pentru trimiterea anunțurilor este nelimitat, în timp ce numărul de anunțuri este final)
  • Abonamente (aici timpul pentru trimitere este limitat, în timp ce numărul de anunțuri nu este )

Numărul de pachete și abonamente diferite este nelimitat și totul depinde de setările preferate ale administratorului

Cum pot contacta vânzătorul?

Pentru a recupera numărul de telefon al vânzătorului, accesați pagina de profil a acestuia sau la oricare dintre anunțurile sale și veți observa blocarea numărului de telefon.

Dacă doriți să începeți conversația prin mesagerie cu vânzătorul, creați mai întâi un cont. Odată ce v-ați creat contul, navigați la oricare dintre anunțurile lui și veți observa butonul pentru trimiterea mesajului. Lista cu mesajele dvs. este disponibilă în profilul dvs. Acolo aveți un sistem de mesagerie AJAX unde veți putea continua conversațiile.

Cum funcționează sistemul de revizuire?

Există două tipuri de recenzii – cumpărător și vânzător. Primul pas este să vă înregistrați pe piața noastră. Apoi, trebuie să trimiteți un mesaj vânzătorului. Odată ce vânzătorul răspunde la mesajul dvs., veți putea evalua vânzătorul și, în același timp, vânzătorul vă va putea evalua.

Când utilizatorii vă vizitează profilul, ei vor putea să vadă recenzia dvs. generală , lista completă a recenziilor dvs. și să le filtreze după tip.

Odată ce postați recenzia, aceasta nu poate fi schimbată. De asemenea, vânzător și aveți opțiunea de a răspunde la recenzie.

Ce sunt anunțurile recomandate?

Dacă ați găsit un anunt pe care doriți să îl vizitați mai târziu sau să contactați vânzătorul mai târziu, etc. îl puteți marca ca Favorit și va fi salvat în lista de anunțuri preferate pe care o puteți accesa din tabloul de bord al profilului dvs.

Cum se raportează un anunț?

Dacă simțiți că anunțul încalcă anumite reguli, îl puteți raporta direct din pagina de anunț făcând clic pe butonul Raportați și scriind motivul detaliat. Anunțul va rămâne activ până când administratorul îl verifică.